چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه

سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه

چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه
در بالینی ، چرا که علائم مشابه ، و بیماری های ناشی از بسیاری از بیماری ها ، آن را می شود به تدریج سخت تر برای تشخیص این بیماری است. به طور خاص، در مورد مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه ، هر دو بسیار خطرناک است ، اگر یک گام اشتباه ، شما ممکن است به یک نتیجه این است که در زندگی بیمار خیلی دیر شود. آن را به شما نشان می دهد که چگونه بسیاری با هدف متمایز می شود مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه است که عمدتا این جمله .
اما شما نمی قادر خواهد بود توسط کراتینین خون بیش از حد بالا یک بیمار ، تشخیص نارسایی مزمن کلیه در پایان ، اگر شما را از زمان به زمان پیدا کند، متفاوت از نارسایی حاد کلیه است .
1 . تاریخچه
است که سابقه بیماری مزمن کلیه در همیشه زمان طولانی، فشار خون بالا، مانند دیابت نارسایی مزمن کلیه بیماری های کشنده وجود دارد، اما پس از به نارسایی حاد کلیه ، در جزئیات درک بود ، معمولا، استفاده از مواد مخدر ، کم آبی بدن ، عفونت شدید ، مانند ضربه شما می توانید جذاب پیدا کنید.
2 . کم خونی
کم خونی ناشی از نارسایی حاد کلیه است که همیشه به آرامی ، اما ، من به کم خونی بیش از 90 ٪ از پایان مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزمن درمان موثر را دریافت نمی .
مقدار 3 . دو کلیه
برای مرحله نهایی بیماران مزمن نارسایی کلیه، به دلیل گلومرولو ، فیبروز بینابینی ، کلیه اکثر بیماران کوچک است ، آن را به آتروفی آغاز خواهد شد. این اثبات شده است ( در صورتی که مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه برگ علت نفروپاتی دیابتی ، حجم کلیه بیش از حد بزرگ و یا طبیعی است ) ، با این حال ، کلیه بیماران نارسائی حاد کلیوی با افزایش و یا طبیعی است.
4 . رتینوپاتی
عوارض قلبی و عروقی مانند تصلب شرایین فوندوس می باشد بیماران مزمن کلیوی end-stage شکست ، اما من پیدا فوندوس بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حاد ، نادر و ضایعه نسبتا قلبی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم شما را متمایز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.